love got more hooks than a fish line


Datum: 2009-08-28 Tid: 19:53:10

Det känns som att jag har sprungit flera mil och hela min kropp värker. Tror det är någon som står inuti mitt huvud och slår med en hammare på min hjärna. Så känns det iallafall. Usch. Bara jag inte fått svininfluensan. Jag menar, lite hypokondriker blir man ju, av alla tidningar och sånt.

. . .
Förstår egentligen inte varför jag sitter här och skriver. Borde ligga och sova nu. Vilket jag också tänkt göra.
. . .

Helgen är iallafall här nu. Skönt. Gårdagen kan beskrivas som lång, och innehöll 6 timmar med björnöprojektet. Jag somnade klockan sju igårkväll. Idag började vi 9, slutade 12. JB-kunskap och stadsvandring bjöds det på idag. På bussen hem höll jag på att dö tror jag. Det pga ovanstående symptom. När jag kom hem somnade jag. Nästa vecka får vi datan och riktiga schemat börjar.

Nu - Sängen. Jag ska bli frisk!
Godnatt.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback