som om livet var ett tärningsspel


Datum: 2009-08-20 Tid: 21:44:53


Jag tror jag har legat för länge i sängen idag = Jag börjar få ont i ryggen. Just nu står jag på gränsen till att bli galen av att inte ha något att göra om dagarna. Jag måste faktiskt erkänna att jag längtar rätt mycket tills skolan börjar. Känns som att det är dags att får ordning på allt. Fine, det är skönt att sova, men i längden rätt långtråkigt (säger jag som vart hemma ensam i 4 dagar.. ehe)

Just nu gör jag ingenting. Msn-statusen för stunden är på "Inte Vid Datorn" just för att jag inte har någon ork alls till att skriva med folk. Det här inlägget har redan tagit mig si så där en timme att skriva så med andra ord är inte min hjärna i toppform för tillfället. Snarare motsatsen. Sängen lockar men eftersom att jag sovit i stort sett hela dagen så är det väl praktiskt taget omöjligt att somna - Alltså blir jag sittande här. Som vanligt då.

Imorgon - Brorsan kommer hit vid 11 och ÄNTLIGEN händer det något! 12.00 ska jag vara nere på stan hos tatueraren Jesper och bli gaddad för första gången. Har blivit lite små ändringar med hur den ska se ut, men resultatet får ni se imorgon. På kvällen ska jag träffa S och sen får jag se vad kvällen har att bjuda på.

Jag ska vara lite social med familjen nu och sen blir det läggdags.
Inte allt för sent, så Godnatt!
J.
Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: haha jo det var vi ju.

jag lovar att det kommer gå hur bra som helst, kanske blir tyst första dagen men det släppte ganska fort för alla i min klass så det kommer säkert gå bra! lycka till! :)

2009-08-20 @ 22:20:22
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback