dom hade mycket att säga


Datum: 2009-12-04 Tid: 10:06:52

Update: Winnerbäck var underbart. Nu kan jag dö lycklig, som Josefin sa. Än så länge lever jag förresten, även fast jag är halvt handikappad tack vare gårdagens svinspruta. Att jag är i stort behov av alvedon är nog något som ingen av personerna i min närhet missat då jag tjatat om det i stort sett hela morgonen.
I helgen blir det bara lugnt, ännu en vit helg och det skulle inte kunna passa bättre. Ikväll får mamma ta hand om mig eftersom jag känner mig allt annat än frisk. En godispåse och någon mysig film är vad kvällen bjuder på skulle jag tro. Imorgon ska jag köpa en tårta, och sätta mig på bussen till bror min på Gideonsberg för att fira att han fyllde år i onsdags. På kvällen kommer Saga hem till mig på "hemma-spa" och mys. Får se vad söndagen bjuder på men mår jag bättre så blir det förmodligen träning. Nu ska jag försöka hänga med lite på webdesign. Ni vet att jag lever nu iallafall.
xo
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback