du berätta att du saknar mig inatt


Datum: 2009-12-05 Tid: 16:28:46

Nu sitter jag hemma hos Elin i Enköping och det första jag gjorde när jag kom hit var att dra på julmusik.
Om lite mer än en timme ska vi över till Skölds på middag för att fira deras födelsedag. Kommer nog bli himla trevligt, även fast jag dock inte kan stanna längre än nån timme då jag måste sätta mig på bussen hem till Västerås sen igen. Ikväll kommer Saga över till mig och spenderar natten.
Känner mig fortfarande febrig och har världens huvudvärk av sprutan, men får ta några alvedon och sen är jag säkert på g igen. Nu ska jag hjälpa Elin att välja kläder.
xo
J
Kommentarer
Postat av: elin

sötiiiiz :D

2009-12-05 @ 22:56:43
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback