it might kill me


Datum: 2009-12-08 Tid: 18:55:13

Update: Sitter hos Elin nu, och fördriver tiden inför träningen om 40 min. Har ingen som helst ork till att blogga, men Elin tvingar mig, och envis som hon är finns det ingen mening med att tjaffsa emot. Hon sitter just nu och pluggar tills hon ska tenta av matte A. Själv har jag mitt första prov på måndag, och har världens ångest över bara det. Känns med andra ord som att våra mattekunskaper är på lite olika nivåer.. ehe. Inte okej nånstans egentligen.
Nu måste jag byta om för att sedan gå (hela långa vägen) till Enavallen för träning.
Några rader blev det iallafall.
xo
J
Kommentarer
Postat av: ELin

mohaha!

gullig du är som bloggar tösen, men nu är det ju så att jag är så otrloigt snäll att jag gick med dig HELA vägen till enavallen. ring mig när du kommer hem puss! i have an idea;)

2009-12-08 @ 20:10:21

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback