just hold me tight


Datum: 2009-12-10 Tid: 18:30:28

Nu sitter jag i Enköping, för andra gången den här veckan. Sitter hos Elin igen och fördriver tiden medans hon pluggar. Klockan 7 ska vi till gamla skolan för att se årets nior försöka sig på en lucia som är lika bra som våran var. Att dom inte kommer lyckas är ju rätt givet dock..  ;)
Ska som sagt strax iväg, och efter lucian ikväll tar jag och Saga bussen hem till Västerås, och så spenderar hon natten hos mig. Imorgonbitti halv 9 ska vi tillsammans med lite annat folk från JB samlas för att en timme senare sjunga för hela skolan. Inte något jag ser fram emot så jätte mycket, men då jag är med i nöjeskommitén har jag inget val. Får hoppas på att jag passar bra med stjärngosse hatt och stjärna på huvudet ändå.
Veckan har varit riktigt lyckad av olika anledningar och nu väntar jag mig en minst lika bra helg. Får se när jag får tillgång till internet igen, då vi fortfarande inte hunnit fixa något hemma. Tills dess får ni ha det fint.
xo
J
Kommentarer
Postat av: elin

a, det var ju väntat att de inte skulle vara bättre än oss men SÅHÄR dåligt trodde jag fan inte att de skulle vara!

lucian 08 vafan<3<3

2009-12-10 @ 20:34:09

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback