kompis det går bra nu


Datum: 2009-12-16 Tid: 22:28:03

Internet funkar = Jag är lycklig igen. Eller.. för att vara ärlig har jag faktiskt klarat mig lika bra utan. Det märkte jag nu när jag äntligen fått det att funka. Lycklig är jag däremot. Inte bara tack vare internet utan, det finns en hel del andra anledningar till det också.
Imorgon är sista pluggdagen på den här terminen, och eftersom hela första lektionen går åt till releaseparty för tidningen så blir det inte mycket plugg alls. Det klagar jag inte det minsta på faktiskt. En vecka kvar till jul imorgon, och två till nyår. Har en del julklappar kvar att fixa, och i helgen ska det bakas julgodis, men bortsett från det så får det gärna gå snabbt. Längtar ju halvt ihjäl mig.
Helgen ser ut att bli mysig. Fredagens planer är ännu inte spikade, men på lördag blir det till att baka julgodis med Elin, och får jag bestämma spelas det hög julmusik samtidigt. Det ser jag verkligen fram emot. Det ska tapetseras under helgen också, och så ska jag försöka förstå mig på IKEA's beskrivning om hur man bygger ett sängbord. Ska inhandla lite nya grejer till rummen, och förhoppningsvis är det klart tills på måndag.
Där fick ni lite update om kommande dagarna, får se när jag skriver igen.
Nu hade jag tänkt att vända på kudden för att få den svala sidan, sen somna till ett avsnitt av andra avenyn.
Godnatt.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback