we don't need nobody to tell us how to be


Datum: 2009-10-14 Tid: 23:24:34

Kom precis hem från att ha spenderat kvällen med M. Vi kikade på O.C ett tag innan vi tog bilen och hämtade upp hans vän Sara för att glida runt lite på stan. Dom skulle åka till något spökhus nu, men kände att jag behöver lite sömn, så jag drog mig hemåt. Kanske lika bra iofs, med tanke på att jag är rätt rädd för spöken och sånt där...

Just nu lyssnar jag på party-musik och längtar efter helg, men å andra sidan är den ju i stort sett här. Bara torsdag, kvar.. sen fredag! Vilket jag gillar starkt. Borde väl egentligen krypa ner i sängen just nu men med tanke på att jag sov från 14-17.30 tidigare idag så är jag inte sådär jätte trött. Snarare motsatsen, vilket resulterar i ett par dryga konversationer med folk på msn.

Morgondagen bjuder på Svenska, Medieproduktion och träning på kvällen.
Nu ska jag iallafall borsta tänderna.
Eller, tror vi har mandariner hemma.. Åh, det blir en trip till köket först alltså.
Sleep tight.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback