if you got the money


Datum: 2009-10-15 Tid: 20:29:59

Kom hem från en himla skön träning för ett tag sen. Halvplan på tc innebar i stort sett bara spel, vilket var himla kul då jag skippade målvaktshandskarna och körde forward istället. Jag tycker faktiskt själv att det gick bra och var taggad hela träningen igenom. Kan berott på energi-drycken jag drack på vägen dit.

Anyway.. Imorgon är det helg - ÄNTLIGEN! 6 timmar skola först, men det ska jag nog klara av. På kvällen ska jag träffa Linda, och får se vad vi hittar på. Tror M snackade något om fest också, men inget bestämt än. Tar morgondagen som den kommer med andra ord. Lördagen däremot bjuder på lagfest, vilket förmodligen kommer innebära en helskön kväll. Mer om det senare.

Nu sitter jag återigen och lyssnar på partymusik och funderar på om jag ska krypa ner i sängen eller se ett avsnitt av antingen Riverside eller Andra Avenyn. En kopp te och en mandarin skulle sitta fint, så det lutar mot alternativ 2. Då återstår bara att bestämma vilket av programmen jag ska se. Ehe. Dagens I-landsproblem I guess.

...Ska väl ta och krypa ner under ett täcka iallafall och invänta morgondagen.
Godnatt.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback