du min vän i livet se hur sommaren blir höst


Datum: 2009-10-21 Tid: 19:55:36



Både Lars Winnerbäck och Melissa Horn's nya album spelas på hög volym just nu medans jag väntar på att en kopp vaniljte ska bli klar. Har en del skolarbete som egentligen måste göras, men då humöret inte är på topp tar jag en myskväll istället. Det förtjänar jag. Med täcket i högsta hugg ska jag frossa mandariner och kika på veckans andra avenyn avsnitt. Det är sådant vardagskvällar är till för. Åtminstonde borde det vara så.

Trots att jag älskar sommaren och allt som har med sommaren att göra så klagar jag inte det minsta på hur det är just nu, och hur de närmsta månaderna kommer vara. Hösten är en otroligt mysig årstid, och likaså vinter, vilket jag sagt förut. Bara några dagar kvar till höstlov och en vecka jag ska spendera med de finaste jag har - familj och vänner. Jag känner att det är precis vad jag behöver just nu. En vecka för att få ordning på allt som pågår i mitt liv just nu, och få mer motivation och tro på mig själv. Ska förmodligen klippa mig i veckan också, och vem vet, kanske det blir någon mer förändring under veckan. Det väntar att se. Hur som helst så kommer jag komma tillbaka ännu starkare v.45, det är jag säker på.

Nu är tevattnet klart, så dags att kila.
Take care.
J.

 

Kommentarer
Postat av: Elinelinelinelineliiiin :)

dagen innan de där va vi på jasoooon :O de va så kul puss<33

2009-10-21 @ 21:15:02
Postat av: elinelinelinelineliiiin :)

dagen innan den där bilden va vi på jasooon :D <333

2009-10-21 @ 21:19:02

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback