just another desperation


Datum: 2009-10-07 Tid: 11:41:42



Jag missar Stockholm och en intervju med Aik's damlag. Just my luck.
Hade 39 graders feber igår, så det kanske ändå är lika bra att jag stannade hemma. Känner mig allt annat än frisk.

Idag ska jag städa, imorgon packa, och på fredag åker jag till Borås. Att träffa Jesper är himla efterlängtat då det var flera månader sen sist, och det ska bli skönt att komma ifrån Enköping ett tag.

Igår var jag i Västerås, och letade jacka. Hittade ett par stycken, men istället för att behöva lägga ut runt 3000 på den, ska jag till Barkarby och kika istället. Hittar jag ingen där blir det en från intersport, eller kanske en fjällräven. Det visar sig då.

Gårdagens kväll spenderades med samma vän som i måndags, vilket var mysigt. Vi såg på film ett tag innan han skulle iväg och spela innebandy, då jag åkte hem. Var helt genomfrusen då jag kom innanför dörren av att bara gå några meter. Det var ungefär då jag insåg att jag inte mådde sådär jätte bra.

Det känns verkligen att hösten är här nu, eller den är väl rättare sagt snart över. Jag kan inte precis säga att det är något jag är glad över då sommar mer är min grej, men å andra sidan är höst och vinter rätt mysigt. Jag menar filmkvällar med tända ljus och härligt sällskap, är ju inte något man tackar nej till, och de funkar ju allra bäst då det är mörkt och kallt ute. Har man det där så är hösten med andra ord rätt okej.

Nu har det här inlägget tagit mig si så där en timme att skriva. Dags att sluta alltså. Fryser som aldrig förr, så ska krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv.
Later.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback