let's get retarded in here


Datum: 2009-10-14 Tid: 09:20:11

Gårdagens humör=Övertrött! ..vilket visade sig rätt bra i bilen på väg från skolan. Med sjalar och glasögon fotade Josefin si så där 30 på mig då jag posade.. vackert (?). Jag pratade non-stop och då jag inte hade något att säga föll jag in i låtarna på radion och sjöng mitt allra finaste..
Tror båda Saga och Josefin uppskattade den livfulla bilresan.
När Josefin och jag kom hem till mig fortsatte jag.. Klädde ut mig och dansade vilt till Black Eyed Peas - Get retarded, medans hon pratade med sin vän knodden i telefonen.
Vid halv 8 drog vi ner mot Enavallen för träning. Som om inte energin var på nog hög nivå, så tog jag och Josefinen en "Engergi-shot" som vi köpte på statoil. Energin räckte hela kvällen, och även fast det inte gick sådär jätte bra på träningen så var det riktigt kul att spela. Fick dessutom reda på att vi har lagfest på lördag, så nu är jag riktigt taggad inför helgen. Mer än vanligt då alltså.

Just nu sitter jag och väntar på att mediekunskapen börjar. 3 timmar med "Gustavo" och sen slutar vi. Skönt! Får se vad kvällen har att bjuda på, men tror att jag ska träffa M en stund ikväll iallafall. Det visar sig.

Nu börjar vi.
J.


(jag funderar förresten starkt på att färga håret brunt..)

Kommentarer
Postat av: saga

Den heter "Let's get retarded" ;)

Du suger =D

2009-10-14 @ 09:37:01
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback