we got coca-cola veins


Datum: 2009-10-01 Tid: 09:25:11

Godmorgon!
Sitter i skolan nu och är helt sjukt trött. Somnade alldeles för sent igår på grund av ett långt telefonsamtal med en kompis. Men måste ju erkänna att det faktiskt var lite värt det.

Torsdag idag då, bara en dag till helg och ni anar inte hur skönt det ska bli! Jag och Saga har bestämt att spendera helgen ihop då jag har lägenheten för mig själv från imorgon till söndag. Får se vad vi hittar på men det kommer nog bli super vad vi än gör.

Ikväll ska jag som sagt pröva på yoga. Har ingen annan träning ikväll, så har ingen anledning till att inte hänga på.. Mer än att jag kommer skämma ut mig rätt mycket, men det är ju en annan femma. Blir en långpromenad dit också, då lokalerna är på andra sidan stan och mamma jobbar hela natten. Fast eftersom mitt gymkort (som jag aldrig använt) har gått ut, så är det väl bäst att hitta andra sätt att träna på. Tills jag tar mig ork till att köpa ett nytt..

Vi hörs senare ikväll folket.
xo.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback