i will always be your soldier


Datum: 2009-09-27 Tid: 22:59:12


´



Nu har jag precis bokat biljett till Borås. Drar den 9e oktober och spenderar helgen hos en vän som flyttat dit under sommaren. Har inte träffat honom på alldeles för länge, så det kommer nog bli himla kul.

Satt precis och pratade med Elin i telefonen. Världens bästa Elin. Känns som att vi börjat glida ifrån varann på sistonde. Det tycker både hon och jag, och det är verkligen inte okej. Inte någonstans. Min bästa vän. Henne tänker jag inte släppa i första taget kan jag lova. Så många minnen vi delar hon och jag. Så många gånger hon ställt upp för mig. Så många gånger vi skrattat tillsammans. Nej usch, nu blir jag alldeles tårögd. Att vi skulle glida ifrån varandra. Det skulle jag aldrig tillåta.
Vi bestämde iallafall att vi skulle ses i veckan, och det ser jag verkligen fram emot!

Nu ska jag städa, sen blir det sängen.
Godnatt!
J.

Kommentarer
Postat av: ELIN

hiih sötis, love you (L)

2009-09-28 @ 16:28:03

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback