en vän som inte riktigt va en vän


Datum: 2009-09-28 Tid: 20:49:40

Jag kom hem från träningen för ett tag sen, åkte dit och hem med Linn på hennes moppe. Tufft värre. Nej men, det var riktigt snällt av henne med tanke på att jag annars hade fått stressat ännu mer än vad jag faktiskt redan gjort idag. Det hade inte vart sådär jätte kul va.

Den här dagen. Finns egentligen inte ord för den. Allt som kunnat gått fel har helt enkelt gjort det också. Ingen höjdar-dag med andra ord. Får hoppas på det bästa imorgon istället.

Nu sitter jag i den nya JB-tröjan vi fick idag och försöker bli lite varm. Att åka hem i blöta kläder på en moped var väl inte sådär jätte smart kanske, med tanke på att det blåste hur kallt som helst. Lars Winnerbäck spelas på hög volym. Som vanligt. Och jag är så trött så jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Som vanligt det med.
Kanske faktiskt skulle vara bäst att gå och lägga sig. Blir ett avsnitt av Riverside först.

Godnatt.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback