heading for the city lights


Datum: 2009-09-29 Tid: 19:35:30

Skön tisdag har det vart och nu är jag äntligen hemma. Slutade vid 16, men mötte upp mami på stan direkt för att inhandla skor. Efter en si så där halvtimmes letande blev det till slut 3 par. 2 med klack och ett par svarta uggs. Helt okej med andra ord.

Innan shoppingen hade vi estetisk verksamhet. Uppgiften var att rita av en person man såg ute på stan. Var faktiskt rätt kul, skönt att göra något annorlunda lixom.

Ikväll ska jag inte göra något alls. Andra avenyn kommer ju idag, så blir väl att se på det och Riverside innan jag kryper ner i sängen. Har varit helt galet trött hela dagen, och var nära att somna i skolans soffor flera gånger. Med andra ord kommer jag somna rätt tidigt idag.

Nu ska jag ta mig en kopp vanilj-te som mami köpt åt mig.
Sen får vi se vart ödet för mig.. Ehe.
xo
J.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vaniljte är bäst :) hehe

2009-09-29 @ 20:05:40
URL: http://speechlessandbreathless.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback