out of my league


Datum: 2009-09-30 Tid: 20:18:46





Kom hem från träningen för ett tag sen. Var riktigt roligt faktiskt! Det faktum att det var iskallt och att jag spelade i shorts, kan vi ju bortse från.

Har varit lite småjobbig dag annars, men måste väl finnas såna också antar jag. Ser fram emot imorgon istället då Sega (för första gången i mitt liv) ska dra med mig på Yoga. Med min smidiga fotbollskropp kommer det nog gå utmärkt.. Don't you think? Mer om det imorgon.

Förresten. Nästa vecka ska jag och Marcus (en kille i min klass) följa med HIP-ettorna till Stockholm. Vi ska se AIK's damer träna, prata med chefer och tränare om hur AIK jobbar, och skriva en artikel om det. Vi är två från IT-Media 1an som ska dit, och sen tror jag några från rörlig och fotografisk bild också skulle med. Det kommer nog bli riktigt kul, och jag måste ju erkänna att det faktiskt redan pirrar lite i magen då jag tänker på det. Men men.

Nu ska jag ta mig en kopp te, och sen krypa ner i sängen. Såg aldrig klart Andra avenyn igår, så ska väl göra det nu istället.
Vi hörs imorgon.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback