jag får lixom ingen ordning


Datum: 2009-09-06 Tid: 20:32:09


(Source: Google.se)


Jag vaknade för inte alls så länge sen, efter att ha sovit i stort sett hela dagen. Är fortfarande lite småförkyld, vilket jag har varit hela veckan, så att sova var riktigt skönt.

Just nu lyssnar jag på winnerbäcks nya, och tänker. Känner mig lite sådär extra känslig idag, varför vet jag inte. Har väl nånting att göra med att det är söndag, och att jag får för mycket tid över till att tänka. Det är både bra och dåligt, men jag klagar inte.

Om några timmar börjar en ny vecka, och det känns faktiskt bra. Från och med imorgon ska jag börja träna ordentligt igen, och börja på en ny diet. Med hjälp av mami. Förhoppningsvis blir det någon förändring, men det visar sig ju, visst?
Utöver det har jag inte så många planer inför veckan, men det blir väl som vanligt, skola och vännerna. Har redan nu en hel del vänner jag ska träffa i veckan. Båda gamla och nya. Det ser jag verkligen fram emot kan jag lova.
Jag ska också försöka fixa så att jag kan lägga in bilder från mobilen igen, tills dess får ni stå ut med den dåliga uppdateringen av bilder. Det är ju inte så att jag vill bära med mig systemkameran överallt.

Hur som helst. Klockan börjar bli mycket.. Eller kanske inte, men jag är trött. Så jag ska lägga mig i sängen och se klart en film jag påbörjade tidigare idag, och om jag orkar se en till efter det. Den andra filmen är en julfilm, lite för tidigt kanske, men såna brukar vara mysiga, så det spelar inte så stor roll.

Hörs imorgon.
Sweet dreams!
J.

Kommentarer
Postat av: Saga

Vi ses imorgon, 08.05! :D

<3<3

2009-09-06 @ 20:38:05
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: amanda

TACK SÅ MYCKET, det gjorde min dag! jo tack bara bra, själv?

2009-09-06 @ 21:01:53
URL: http://mandaaann.blogg.se/
Postat av: m'

ja :D

2009-09-06 @ 21:09:00
URL: http://crawnbee.blogg.se/
Postat av: amanda

håller med, jag är alltid jätte trött på söndagar =)

2009-09-06 @ 21:45:22
URL: http://mandaaann.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback