sunday morning song


Datum: 2009-09-06 Tid: 12:40:55




Söndag igen, och vid det här laget vet ni väl redan vad jag tycker om söndagar...

Däremot kunde jag inte vart mer nöjd med helgen. Började med match i fredags, som verkligen inte är värd att nämna, men bra gick det ju inte iallafall. På kvällen umgicks jag med Daniel, vilket var himla mysigt eftersom jag knappt minns sist jag träffade honom.
Igår vaknade jag kl 12, men somnade om på soffan nästan på en gång. Vaknade inte förrän runt fem då jag tog en snabbdusch och satt mig sen på cykeln och åkte till Elin. Vi lagade mat, såg på film och somnade väl runt 12 tiden.

Idag har jag inte hunnit med mycket mer än att vakna, och cykla hem igen. Får se vad dagen har att bjuda på, men eftersom det är söndag så är inte förväntningarna speciellt höga.

Smell yah later!
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback