go ahead and smile


Datum: 2009-09-02 Tid: 15:44:24

Nu är jag tillbaka från tandläkaren. Var som sagt bara koll, och inte behöver jag laga nåt senare heller. Jag hade "Fina tänder" sa hon.

Just nu har jag svårt att hålla ögonen öppna, och huvudet värker. Börjar bli lite orolig nu, med tanke på att jag faktiskt varit lite småförkyld länge nu. Tänk om det visar sig vara svininfluensan trots allt!
. . .
Kanske inte. Men klart man är orolig.

Nu ska jag nog krypa ner i soffan och se en av mina favoritfilmer "Across the Universe - All you need is love". Det är en musikal som utspelar sig på 60-talet med beatles-låtar bland annat. Himla bra är den. Får se vad resten av kvällen har att bjuda på.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback