inga fyrklöver direkt


Datum: 2010-04-13 Tid: 21:14:23

Hade jag inte vetat att det var tisdag så hade jag varit helt säker på att det var fredag den 13e idag. Med det sagt kan ni ju tänka er hur min dag varit. Efter ett antal misslyckanden i Enköping slutade dagen helt okej ändå, med något som innebär en sjukt stor skillnad i framtiden. Mer än så vill jag inte berätta.

Lunchade med flickorna idag, och efter det har jag hunnit med att träffa Josefin en stund, gått lite ärenden, och fått världens kram av Viktor - en riktigt nära vän som jag inte träffat på år och dar. Såhär i efterhand var väl dagen rätt mysig ändå.

Nu ska jag plugga och försöka somna i skaplig tid. Morgonen dagen bjuder på (som det ser ut nu) romantik och mys då jag och Daniel varit tillsammans i 4 månader.

Stay tuned.
J
Kommentarer
Postat av: Elin Björk

du har lite saker att berätta för mig flicka :D

2010-04-14 @ 18:56:19
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback