to cool for school


Datum: 2010-04-14 Tid: 11:45:36

Sitter här med den här fisen och kisen som tagit kortet (dvs Klara och Christine). Jag har faktiskt, tro det eller ej, pluggat rätt mycket den här lektionen. Det var ganska länge sen sist.
Jag har ingen som helst lust att gå på mattestödet efter lunch, jag vill hellre sitta ute i solen med en glass. Isåfall skulle det bli andra glassen för idag, fast det klagar jag inte alls på. Det förvånar nog inte en enda kotte som känner mig väl.
Jag längtar till ikväll, varför kan jag inte säga då jag inte vill riskera pojken min ska läsa. Jag har iallafall kommit fram till att jag lär vara en rätt romantisk flickvän ändå.. Jag kan när jag vill.
Nu slutar jag snart, eller nej, för jag måste komplettera matten. Men jag ska snart ut i solen iallafall, till klockan 1. Det får 4 av 5, givmilt va?
Puss på stjärten.
J
Kommentarer
Postat av: Klearaa

Heeee :]

om jag är en fis kan du vara nyfisen. Jag minns att du sa det förut en gång när du skulle säga nyfiken.



Men från det ena till det andra - wey, im to cool for school! :D

2010-04-14 @ 11:49:20

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback