ingenting


Datum: 2010-04-06 Tid: 23:27:57

Efter två 45 minuters bussresor har jag konstaterat att åka buss inte riktigt är min grej. Köpte mig en tidning så att resan dit inte skulle vara så långtråkig - ett beslut som resulterade i åksjuka.. Och med tanke på hur träningen gick så kan jag faktiskt säga att det här verkligen inte har vart min dag.

Oj då, det där måste nog ha varit en av de mest deppiga start på ett inlägg.. Vilken comeback ;)

Jag har egentligen ingenting att skriva, ville väl mest bevisa att jag faktiskt tänker vara skapligt aktiv från och med nu. Hade faktiskt tänkt att skriva ett längre och djupare inlägg, men då jag lider av brist på både energi och fantasi, så får jag hålla mig till att det faktiskt är tanken som räknas.

Okej... det här kommer inte komma längre så lika bra att säga godnatt. xxx
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback