jag försvann ett tag på vägen


Datum: 2010-08-16 Tid: 20:09:14


Av saker som hände imorse insåg jag snabbt att det här inte var min dag, och sedan dess har jag blivit liggandes i sängen. Dåligt humör övergick till illamående och magvärk och nu kurrar magen så högt att jag knappt hör mig själv tänka. Åh, vad det är skönt att vara hemma från semester.......


Hur som helst.. Norrland var mysigt, roligt, trevligt, härligt - you name it. Kul att träffa släkten igen, och jag är himla glad att pojken min var med. Visst, resan hade sina dåliga stunder också (som att jag inte fick någon fisk, blev uppäten av mygg, och att bilresan tog så himla lång tid). Men, jag ska inte klaga, det var skönt att vara där uppe igen. Verkligen.

Nu tänkte jag krypa ner under täcket igen, försöka bli frisk tills imorgon. 1 vecka tills skolan börjar, och jag tänker ta till vara på den här veckan. Men för stunden - Godnatt!
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback