crazy nights


Datum: 2010-01-08 Tid: 00:47:03

Jag har varit vaken sedan klockan 6 imorse, och ska upp om så många timmar igen. Trots det kan jag inte sova. Jag är helt klarvaken. Ligger i ett helt nersläckt rum och lyssnar på en spellista min älskling lagt in på min spotify. Hjärnarn går på högvarv med tankar som är allt annat än logiska, eller ens lite vettiga.
Jag vet egentligen inte varför jag bloggar just nu, då jag är helt säker på att jag aldrig kommer finna tid eller ork till att börja ordentligt igen. Jag får helt enkelt skylla på någon impulsgrej eller så och det här blir troligtvis det enda inlägg ni får under min paus..
Nytt år nu, och nya tag. Avslutet på 09 var himla lyckat och än så länge har 2010 bara blivit bättre och bättre. Jag lever på familj, vänner och kärlek för tillfället och har nog aldrig varit så här lycklig i mitt liv.. Iallafall inte vad jag kan minnas.
Har fått någon infektion och äter penicillin från idag och fem dagar framåt. Någonting i mitt bakhuvud säger att det är därför jag inte kan sova, och därför jag mår lite smått illa, men det är troligtvis bara inbillning, som det är 90% av gångerna jag har symptom för något.
.......
Jag har nu suttit de senaste 10 minuterna och bara stirrat i skärmen och lyssnat på musiken. Fantasin är nere på 0... Eller kanske inte. Den funkar bra i tanken, men då den ska ut i ord tar det stopp. Jag har egentligen inget att säga, eller så är det så att jag har alldeles för mycket att säga. Det låter mer verklighetstroget.
Jag ska stänga av allt nu tror jag. Känns inte som att jag får ut något av detta, så det är nog lika bra att låta bli. Får se när vi hörs igen, men ni som vill når mig på facebook, bdb eller mobilen.
Jag ska fortsätta leva livet och det börjar med en helg med min grabb. Middag med familjen imorgon, och romme på lördag.

Keep on rockin'
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback