jag var sjutton år - ville inte va den som blev kvar


Datum: 2010-07-30 Tid: 21:39:28

Enköping, kära gamla Enköping. För ett år sen hatade jag den här staden, nu älskar jag den! Det är väl som dom säger - man vet inte vad man har förrän man mister det. (Visst, kanske ett dåligt jämförande, men ni fattar..)
Jag är iallafall hos Elin just nu, har en för kladdig ansiktsmask på mig och ska snart krypa ner i sängen och se på Greys Anatomy. Himla mysigt faktiskt. Efter flytten har såna här stunder blivit mer sällsynta, vilket bara gör det ännu bättre. Enkelt - men värdefullt. Min bästa vän och jag.
Imorgon ska jag träffa lite andra vänner, när jag väl är här och sen får jag se vad kvällen bjuder på.
Stay tuned.
J
Kommentarer
Postat av: Elin

bäst bäst bäst bäst bäst!!!

2010-07-31 @ 09:41:40

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback