du och jag som tror och hoppas och tänker


Datum: 2010-07-25 Tid: 20:16:26

Efter att ha fiskat igår igen har myggbetts-mängden fördubblats och jag har lärt mig att själv sätta på masken på kroken. Egentligen ville jag inte, men då jag hade att välja på att sjunka ner med fötterna långt under lervatten eller att hålla i en mask var inte valet så svårt.

En trip till timrå och sundsvall imorse (90% av vägen sov jag) är vad dagen har bestått av och jag vaknade från att ha "sovit middag" för några timmar sen. Ikväll blir det nog bara lugnt. Sitter och dricker cider med systeryster och hennes fästman. Roligare än så blir det nog inte, men å andra sidan är det bara skönt.

Vad resten av veckan bjuder på visar sig.
xxx
J

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback