18 karat gold would save a lonely soul


Datum: 2010-06-14 Tid: 21:18:13

Bild: Elin och jag 2008


Jag var, hur overkligt det än låter, nyss ute och sprang.. 3 km! Och det bästa av allt är att jag inte är trött!!! Ser ut som om konditionen är kvar ändå. (Ja okej, 3 km kanske inte är sådär jätte mycket, men då jag var helt säker på att jag tappat allt som har med kondition att göra och att jag skulle dö efter 1 km, känns det awesome.) Det faktum att det var första gången jag satt foten utanför dörren på hela dagen kan vi ju bortse från. Ehe.

Skulle egentligen träffat Jesper idag, men då jag knappt orkade stiga upp ur sängen imorse sköt vi fram det till torsdag. Vilket säkert blir lika bra det. Är det fint väder tänkte jag övertala honom att ta bilen till björnön för att bada. Det är ju trots allt sommar menar jag.

Just nu sitter jag och väntar på att pojken min ska ringa, lyssnar på en väns spotifylista och har precis insett att den här sommaren kommer nog bli rätt bra ändå. 2 veckor kvar till P&L, och jag är taggad till tusen.

(1 timme senare)

... Oj märkte nu att jag glömde publicera innan jag gick ut på promenad. Gick samma runda som jag sprang, och jag måste säga att jag älskar sommaren. Kunna gå ut i bara linne på kvällen, och ändå inte frysa. Underbart.
Ska be Mamma skära upp lite melon, och kanske fixa någon bra film och krypa ner under täcket.
Later
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback