everytime I try to fly


Datum: 2010-06-03 Tid: 14:52:28

Saker börjar gå bättre nu och jag är äntligen klar med allt plugg i skolan. Hur skönt som helst, och att sommaren är här är som pricken över i. Om en vecka har jag lov, och massa saker är redan inplanerat. Jag har ju faktiskt tjänat ihop lite pengar på sista tiden också. Awesome.

Nu sitter jag och väntar på att få veta mitt betyg i Svenska och Engelska. Efter det ska jag hem en snabbis för att sedan åka till stadshotellet på marknadsundersökning. Kommer komma hem 400 kr och "en generös presentpåse med godis" rikare. För att sitta och prata om godis i två timmar är det helt klart lättförtjänta pengar.
Får se vad dagen

.. Okej, så bra betyg i idrott, engelska och svenska. Nu ska jag sätta mig på bussen hem.
Later
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback