1 - Introduce myself


Datum: 2010-11-17 Tid: 12:09:29

För att få igång bloggen lite tänkte jag, som många andra, anta 30 day challenge. Vilket innebär att jag under 30 dagar kommer lägga upp ett inlägg per dag med förvalda ämnen. Det första är introduce yourself.


Så.. Det allra coolaste jag har att berätta om mig själv är nog att jag kan vicka på hakan. Det är lite tufft faktiskt, och ännu tuffare att jag till och med kan plocka upp en penna med den. Skulle ju kunna vara lite bra att kunna ifall jag skulle ha händerna och munnen fulla och vara i stort behov av att plocka upp en penna. Annars är det nog bara onödigt.
Bortsett från ovanstående är jag nog inte speciellt cool ändå. Ska jag vara ärlig så är jag nog en helt vanlig Svensson. Eller Eidsäter egentligen, men ni förstår vad jag menar. Jag har radhus, volvo och hund. Fast egentligen så är radhuset mammas, volvon är på skroten och ersatt av en annan bil, och hunden har jag börjat tveka på om det verkligen är en hund. Tror faktiskt att Sagas katt påminner mer om en hund än min hund, och sagas katt påminner inte om en hund.

Jag spenderar de flesta dagarna i skolan, som vilken 17årig som helst, och är lite smått nervös över att när jag äntligen har tillfälle att kunna ändra på detta är det 2012 och jorden kanske går under. Nu tycker nog mina vänner att jag är dum som tror på det, men mayaindianerna säger ju faktiskt....
Är jag inte i skolan pendlar jag mellan Enköping och gurkstaden för att träna eller umgås med vänner. Blir en del tid tillsammans med pojken också, och så tycker jag om långa promenader i solnedgången. Eller det gör jag egentligen inte, jag tyckte mest att det passade in rätt fint. Fast det är ju heller inget fel på sådan prommisar. Så jag tycker ju inte illa om dom, men ni förstår.... hoppas jag lite iallafall.
Äsch nu babblar jag bara.
Jag heter Janina iallafall, är 17 år och bor i Västerås. Det är väl allt ni behöver veta egentligen.

Nu ska jag koka en kopp te (som jag tycker väldigt mycket om) och krypa ner under en filt, för det är svinkallt ute.
Stay tuned för morgondagens inlägg.
J
Kommentarer
Postat av: Anonym

Otrooligt vacker och... Nej jag säger det inte bara för att jag är mora din!!!! :-)

2010-11-19 @ 22:59:31

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback