våra brister gör oss till människor


Datum: 2010-11-16 Tid: 15:33:59

Sitter i pojkvännens mjukiskläder och ser på top model. Iskallt utomhus och hade inte alla tändare varit försvunna här i huset hade jag tänt lite ljus också. Tänkte sitta här ett litet tag till innan jag ska packa och sedan ta mig till Viksäng. Blir en välbehövd kväll hemma hos Daniel.

Gårdagen var himla mysig. Det där med att lana gick väl dock sådär med tanke på att vi knappt spelade och heller inte höll oss vakna speciellt länge, men det var roligt att bara umgås. Verkligen.

Nu tänkte jag se vem som åker ut och sen kanske ta ett varmt bad.
Take care people.
J
Kommentarer
Postat av: Saga

tack för att du finns<3

2010-11-16 @ 18:45:02
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback