vi är bättre än grå


Datum: 2010-11-15 Tid: 11:13:42

Sen jag skaffade Twitter har jag hamnat lite efter med bloggen. Har inte riktigt haft någonting viktigt att berätta och därför har twittrandet lockat mer.

I lördags bjöd jag hit både gamla och nya vänner för fest och kvällen blev riktigt lyckad! Fått flertal tack och folk verkar ha haft roligt, det var planen, så jag är himla nöjd. Måste också tacka alla som hjälpte till att städa igår då jag mådde lite som jag förtjänade. Ni vet.

Igår hade jag och Daniel varit tillsammans i 11 månader och jag var som nykär. Eller... jag ÄR som nykär. Han överraskar mig fortfarande med underbara egenskaper och jag är så glad att just han är min. Det pirrar i magen av bara tanken.

Det här inlägget blev lite... knasigt, men jag är för trött för att skriva om och tänkte istället hoppa in i duschen och strax ta mig till skolan för utvecklingssamtal. Ikväll ska jag till Enköping och lana the sims med Saga. Blir nog en himla mysig kväll. Take care people.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback