horisonten är nån annans konstruktion


Datum: 2010-10-19 Tid: 14:02:39

Stannade hemma från skolan idag, vilket visade sig vara rätt bra då jag inte missat något under media och istället blivit klar med annat skolarbete här hemma. Rätt effektivt faktiskt, och nu känner jag mig himla duktig. Att jag faktiskt ska ta tag i matten snart också är ju rätt bra det med. Sen hur roligt det är är ju en helt annan sak känner jag...

Nu sitter jag med is på pannan i hopp om att jag inte ska få en bula över hela ansiktet. Tog en trip till köket för en stund sen, och på väg tillbaka lyckades jag springa in i skafferidörren. Fortsatte gå en bit innan jag stannade upp och insåg vad som hade hänt. Skrek till så att mamma kom springandes, och två sekunder senare hade jag en fin blå böld i pannan. Härligt. Funderar på att trösta mig själv med en tredje kopp te inom en timme. Hade varit fint det.
Blir nog så och sen ska jag brottas lite med att förstå mig på algebra. Pojken kommer förbi senare, så jag ska försöka spela lite på hans empati och kanske få mig en massage. Wish me luck.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback