du vet vi älskar allt som vi förstört


Datum: 2010-10-26 Tid: 20:45:28

Det är kallt ute och jag funderar starkt på att kirra alla stans stickade tröjor. Hade varit skönt att krypa ner i nu när vintern börjat närma sig. Fick två par skitsnygga vinterskor av mamma idag också, så nu slipper fötterna bli till is för att jag envisas att ha converse även fast snön går upp till knäna. Lärde mig förra vintern att det inte var det smartaste man kan göra.

Nu spelas Norrsveden på hög volym medans jag väntar på att te-vattnet ska bli färdigt. Tänkte tända lite ljus och bänka mig framför tvn innan jag lägger mig för kvällen. Imorgon ska jag springa på stan med josefin och köpa lite nya kläder, förhoppningsvis en jacka, innan jag drar iväg till Enköping för fotbollsträning.
Tänkte leta efter någon optiker med drop-in också. Mamma tror att jag har problem med synen då min huvudvärk aldrig riktigt vill försvinna. Hoppas på att hon har fel. Med det säger jag godnatt.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback