yours are the sweetest eyes


Datum: 2011-02-06 Tid: 22:55:21

(bilden förstår ni om ni läser texten, lurigt va?)

Man kan tycka att jag borde ligga och sova vid det här laget, men konstigt nog har det tagit mig 2 timmar att söka lite jobb. Sen det faktum att det kanske beror på att jag gjort en massa andra saker istället tycker jag att vi bortser från. Det känns lika bra.

Hur som helst så har jag som sagt nyss sökt några jobb, och bestämt mig för att anmäla mig till högskoleprovet i veckan. Produktiv söndag kan man tycka, men.. jag ska väl kanske erkänna att det är i princip det enda jag har gjort idag också. Det och lite övningskörning till Enköping och tillbaka. När jag tänker efter förstår jag inte riktigt vart dagen har försvunnit, men man ska väl inte klaga antar jag. Det var ju trots allt rätt skönt att sova middag i flera timmar. Ska jag vara ärlig förstår jag inte varför man slutade med det efter dagis. Det borde finnas med i schemat nu på gymnasiet också fast.. å andra sidan händer det väl att man somnar någon gång på soffan i skolan ändå (se bild)

Just ja, jag byggde förresten ett hus i lego tidigare också (nej, jag har inte blivit för gammal för det än) så.. så lat har jag ju egentligen inte varit faktiskt. Jag menar, att bygga ett hus i lego kan vara rätt ansträngande.. Speciellt när man inte hittar alla de bitar man behöver. Det är hemskt. Bara tanken är hemsk....

Nu ska jag sova, annars kommer jag väl aldrig upp imorgon. Får se när jag får tag på en dator igen då jag spenderar veckorna i Enköping, men jag lovar att lägga upp en bild på mitt urtjusiga lego-hus sen.
J
Kommentarer
Postat av: M

Klart du ska anmäla dig till högskoleprovet och hittar du inget jobb kan du alltid jobba här som städare :D haha

2011-02-07 @ 08:51:43
URL: http://matiasdenvackra.not.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback