jag har känslor utan uppehåll


Datum: 2011-10-09 Tid: 16:12:29

Har resfeber, packningspanik och lite fjärilar i magen. Försöker lunga mig med att lyssna på spotify's toplista och valde att bortse från att den inte innehåller mer än två-tre låtar som jag i vanliga fall lyssnar på. Till min förvåning hittade jag en urbra låt med Kapten Röd nyss. Ju mer dom spottar heter den.

För tillfället sitter jag och Fredrik och väntar på att hans syster ska komma hit. Kvällen bjuder på lite vin och förberedande för morgondagen. Vid den här tiden imorgon sitter vi på Arlanda och väntar på att bege oss. Jag är så jäkla förväntansfull och nervös!
Kommentarer
Postat av: saga

mina grannar lyssnar på kapten röd, hörde det när jag duschade igår. De var trevligt.

2011-10-10 @ 08:00:26
URL: http://somelodramatic.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback