sky is the limit


Datum: 2010-04-15 Tid: 09:41:39

Igårkväll bjöd jag pojken min på både champagne och chokladdoppade jordgubbar. Tände ljus och satt på mysig musik.. Kvällen kunde inte ha blivit mer lyckad.

Solen skiner igen och jag är hur sugen som helst på glass. Tänker dra med mig flickorna och köpa mcflurry på rasten. Morgonen har varit med blandade känslor, men slutade bra. Jag sitter i skolan och längtar efter att få gå ut i det fina vädret. Gäller att passa på då det tydligen ska snöa på fredag..

Nu ska jag fortsätta med mina sidor till citatboken vi gör - ett projekt som ska vara klart i veckan.
xo
J
Kommentarer
Postat av: Elin Björk

Sällan du och glass :)

2010-04-15 @ 17:09:40
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback