memorys give me the strenght I need


Datum: 2009-11-01 Tid: 12:33:45

     

Jag sitter och tittar på gamla bilder just nu. En bild från sommaren 2008 där jag, Elin, Julia och Johanna är på TC och busar runt. En annan bild från midsommar i Örebro 2007. Jag och Linda i en gunga skrattandes. Det känns rätt overkligt när jag tänker efter. Jag ser mig själv på alla dessa bilder, men trots det känns det inte som något jag upplevt. Det känns snarare som något jag sett på film, eller fått berättat för mig. Det sägs att bilder säger mer än tusen ord. Det är nog sant, men det ger så mycket mer än så. En bild kan väcka känslor man glömt bort, och att veta att jag har alla dessa minnen bakom mig, ger mig viljan och styrkan att fortsätta för att skaffa minst lika bra minnen för framtiden.
J.

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar! <3

2009-11-01 @ 13:53:34

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback