i think it would be funny


Datum: 2009-10-16 Tid: 10:30:51


Jamie T - If you got the money

Lite mer än 6 timmar kvar sen är det helg. Äntligen.
Har blivit rätt mycket tjat om det senaste inläggen, men kanske inte så konstigt eftersom jag gått runt halvdöd hela veckan.

Nu är jag snart medlem på lunarstorm igen förresten. Eftersom proxyn spärrar båda bilddagboken, facebook och msn på vårat skolinternet så har jag och Sega bestämt oss för att använda Snuttis, Kamrat och Lunar som tidsfördriv istället. Vi kommer bli Västerås tuffaste personer skulle jag tro. Woho! Linn i vår klass hänger på nu också. På lunar iallafall. Sweet.

Nu har jag en halv webdesignlektion, 3 timmars datakunskap och sen slutar jag.
Later.
J.

Kommentarer
Postat av: saga

Proxyn spärrar lunar med ju :'

2009-10-16 @ 11:33:37
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback