after all these years


Datum: 2009-10-22 Tid: 15:30:42

En halvtimme kvar tills vi slutar och jag håller redan på att avlida. Somnade alldeles för sent igår vilket resulterar i dålig humor, övertrötthet och huvudvärk. Inte den bästa kombinationen om jag ska vara ärlig.

Enda sen jag till slut kom upp ur sängen imorse har dagen varit... lång. Den har bestått av 3 timmars medieproduktion där vi gjorde i stort sett ingenting. Pannkaka till lunch, och de senaste timmarna har bestått av svenska.

Fick förresten våra skolkataloger idag, som är över alla gymnasieskolor i hela Västerås. Rasterna har vi alltså spenderat med att titta igenom den. Jag och Chrissie använde oss av att peka ut den snyggaste killen i varenda klass här på JB för att fördriva tiden. Det funkade rätt bra faktiskt.

Ikväll är det träning, och sen kommer brorsan hem på middag, så det blir att umgås med familjen ikväll.
Hörs senare.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback