28 - Something that I miss


Datum: 2010-12-14 Tid: 10:57:00

Jag saknar tiden då fotboll var det bästa jag visste och drömmen var att bli fotbollsproffs. Jag gick i fotbollsklass, tränade på fritiden, åkte på läger med länslaget och de gånger jag var som lyckligast var på fotbollsplanen. Fick mycket beröm på den tiden och vem vet vart jag hade varit idag om jag faktiskt fortsatt satsa. Bilden ovanför är tagen på ett upplandslagsläger på Gotland precis innan jag slutade satsa på fotbollen. Det hände saker i mitt liv då som gjorde att jag prioriterade andra saker som viktigare och efter det blev jag uttagen till endas ett läger till. Inte mer. Det är faktiskt något jag ångrar nu, men å andra sidan kanske mitt liv hade sett helt annorlunda ut nu isåfall, och det är inget jag vill.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback