vi sa vi måste lämna våran småstad


Datum: 2010-07-24 Tid: 09:10:05

Jag är hos min syster utanför Sundsvall. Njuter av sommaren och saknar pojken lite för mycket sådär. Har ätit egenfångad fisk (som faktiskt var bra gott) för första gången i mitt liv, gått genom grässtrån som är längre än mig och klättrat på lösa cementstenar. Riktigt urskogsliv lever jag just nu, men ska jag vara helt ärlig trivs jag faktiskt. Det är mysigt och även fast jag redan har fått femtielva myggbett (bara i pannan!!!!) så skulle jag någon gång kunna tänka mig att bo såhär. Eller iallafall ha stuga såhär.
Norrland är guld! (He he he, Norrlandsguld... Där fick jag allt till den.. Kul va?) 

Take Care!
J

Kommentarer
Postat av: mor

Kramar till världens bästa döttrar..

2010-07-25 @ 09:50:11

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback