jag känner hon som väntar bara för att se dig


Datum: 2010-05-11 Tid: 21:10:56

Trotsade min dåliga kondition och sprang en bit runt kvarteret, mamma gjorde mig sällskap på cykel. Det var faktiskt härligt, men kan ju lova att det är skillnad på konditionen mot hur den var för ett år sen. Den är betydligt sämre nu, men det ska det helt klart bli ändring på.

Idag var jag ledig, men har (förutom att sova halva dagen) spenderat flera timmar till att plugga. Känner mig faktiskt riktigt duktig.

Imorgon är det match, och 3 poäng till ska plockas. Kvällen spenderas med pojken min här hemma. På torsdag kommer Elin och tvillingarna hit, för ett för sent födelsedagsfirande, och på fredag ska jag hem till min kärlek, igen. Förutom match igen på lördag får jag se vad resten av helgen har att bjuda på.
Nu ska jag fixa en present till en vän, si sådär 5 månader för sent. En kopp te till det och tidig sänggång.
Puss, J
Kommentarer
Postat av: Elin Björk

kan det vara till en viss elin? (A)<3

2010-05-11 @ 21:59:56
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback