12 - What's in your bag


Datum: 2010-11-28 Tid: 16:11:00

Jag skulle väl inte påstå att jag är någon typisk "handväsk-tjej" med halva mitt liv med mig varje dag. Det har jag no aldrig varit, utan väskan är bara med för att det behövs, alltså är innehållet kanske inte det intressantaste. Jag är ju inte som Josefin och bär med mig en kanelstav i träningsväskan iallafall. Varför hon gjorde det finns faktiskt inget riktigt svar på, men lite roligt är det.

Hur som helst.. i skolväskan, som jag kånkar med mig varje vardag har jag:
Stiftpenna
Anteckningsblock
Mattebok
Kalender
En tom läkerolburk
Dator
Glasögon
Skräp

Det är väl ungefär det som finns i min väska. Inget intressant som sagt. Tråkigt ämne idag.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback