jag är lucy in the sky, jag är högt över molnen


Datum: 2011-04-20 Tid: 22:07:26

Hm... Det här med att hålla bloggen uppdaterad är väl inte riktigt min grej. Det händer att jag tänker på det ibland, men så fort jag klickar på länken för att skriva ett nytt inlägg försvinner fantasin. Jag brukar inte ha svårt för att veta vad jag ska skriva, men då roligare saker väntar, blir det som det blir med bloggen.. Men hey, jag lever iallafall!

Jag har, hur som helst, haft världens finaste start på påsklovet. Vädret är underbart och tack vare lite härligt sällskap så har de senaste dagarna varit awesome. Eftersom att morgondagen bjuder på en trip till Örebro med Evelina och Josefin tvivlar jag inte en sekund på att resten av lovet kommer att fortsätta såhär. Drar iväg på lite egna äventyr när de andra åker hem imorgon och troligtvis så är jag inte tillbaka i vässan igen förrän på fredag.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback