back to the rythm and back to the beat of the radio


Datum: 2011-04-12 Tid: 19:11:41


Jag är rastlös och övertrött vilket resulterar i bilder som den ovan. Humöret är på topp och ska jag vara ärlig så leker livet litegrann nu. Anledningen till att jag inte har skrivit är faktiskt inte för att jag inte haft någonting att skriva, utan för att jag inte haft tid helt enkelt.

Lite mindre än två veckor sedan jag skrev sist, vilken jag inte alls kan förstå då de inte känns som mer än några dagar sedan. Inte för att jag klagar dock, hela april kan gärna få rulla på i den här takten, då jag fyller år så fort månaden är slut. Har dessutom en hel del planer från och med slutet av april och så otålig som jag är så är det bra drygt att vänta.

Nu sitter jag och letar lite jobb med winnerbäck på hög volym. Har varit till enköping för en trerätters hemma hos saga och jag måste säga att bussresorna har satt sina spår. 804an borde klassas som sömnmedel.. det är i princip omöjligt att hålla sig vaken, eller.. idag var de det iallafall.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback