där ute finns en värld av långa nätter


Datum: 2011-08-05 Tid: 13:15:24

På matchen i söndags skadade jag ryggen vilket resulterade i att jag levde på smärtstillande i början av veckan. Fredrik kom och räddade mig från ensamheten och spenderade några sängliggande dagar tillsamans med mig. Han överraskade mig med lite presenter från Rhodos och blev glad över RAW-comedy biljetterna som jag beställt åt oss. Innan han åkte tillbaka till Karlskoga tog vi en mysig utekväll tillsammans. Mat på pitchers och två biofilmer, transformers 3 och sista Harry Potter 3D. Verkligen en toppenkväll.

Nu har jag begett mig till Enköping för att spendera helgen hos far min. Jag jobbar fredag, lördag, söndag och på det här sättet slipper jag stiga upp mitt i natten för att sätta mig på en buss. Hade oturen att tvingas iväg till läkaren ännu en gång, då ryggsmärtan gått över, och går nu på en penicilinkur mot uvi. Just my luck?
Jag är dock inte bitter för det. När jobbhelgen snart är över välkomnas jag hem av en ny mobil och ett nytt bankkort. Hur bra som helst, och inte nog med det blir det en mini-kräftskiva tillsammans med josefin på söndag.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback