a seven nation army could not hold me back


Datum: 2011-08-31 Tid: 10:48:11

Det märks rätt väl på min blogg att hösten är här. Jag menar, när annars brukar jag bli så djup som jag varit i de senaste inläggen? Låter ju nästan som att jag klär mig i enbart svart och spenderar dagarna i ett mörkt hörn. Det gör jag inte, och deprimerad är jag långt ifrån att vara. Så ni vet. Ville bara klargöra det.

Jag är tillbaka i skolan igen efter att ha spenderat gårdagen hemma tack vare en jävlig magkatarr. Är inne på tredje koppen kaffe den här morgonen och tycker, tro det eller ej, faktiskt att kursen jag läser för tillfället är väldigt intressant (än så länge) och mycket beror nog på vår nya lärare. Har en massa ärenden att göra på stan efter skolan och efter det ska jag troligtvis fira Josefin som fyllde år i måndags. Helt okej onsdag och bara två dagar kvar till helg! Awesome.

(Är förövrigt jätteglad över responsen jag fick över gårdagens inlägg. Det var ännu ett bevis på hur lika vi tänker. Min fina gamla vän och jag.)
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback