a shoebox of photographes with sepia-toned lovin


Datum: 2011-02-01 Tid: 10:31:46

Tisdag igen och jag är tillbaka på praktiken. Anna, min handledare har bestämt sig för att "höja ribban" lite och snart ska jag göra mina första telefonintervjuer. Lite smånervöst om jag ska vara ärlig, men är väl lika bra att lära sig.

Helgen har iallafall varit underbar. Kom hem från Linda redan vid 23 i fredags, och i lördags tog jag en timmes promenad runt skälby/bäckby innan min fina pojke kom över. Vi lagade lite god mat och bara tog det lugnt hela kvällen, vilket var bra efterlängtat då vi inte setts på en vecka. I söndags hade jag en miljon saker att göra men då Daniel åkt hem efter Sveriges förlust mot Spanien fastnade jag vid tv och dator hela kvällen. Klantigt kanske, men that's life I guess.

Har fått rikskuponger av skolan så blir lunch med Matias idag igen. Sen ikväll tänkte jag röra på fläsket lite under ett step-up pass. Blir nog awesome.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback