allt vi gör är mysamys


Datum: 2011-02-11 Tid: 16:19:33

FREDAG! Äntligen...
Har egentligen slutat men i väntan på skjuts till Västerås sitter jag och funderar på hur länge en låt kan sitta kvar på hjärnan. Fredagsmys verkar vara en tradition att spela varje fredag här på redaktionen, och tro mig, den fastnar. Låten alltså.

Ikväll ska jag som sagt iväg på raw comedy, och pojken föreslog middag innan, så jag föreslog sushi, och vill han inte det har jag planerat att övertala honom. Men.. tänker man å andra sidan på hur på hur avis han blir varje gång jag mmsar en bild då jag äter sushi utan honom ska väl inte det bli något problem.

Nu kommer snart min hummer-limo och plockar upp mig så att jag kan åka till mitt slott i Västerås (eller renault och radhus men äsch.. detaljer) Får se vad resten av helgen har att bjuda på. Inget planerat, men det brukar ordna sig.
Take care!
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback